Slide Una revisió per any La sanitat pública ofereix la possibilitat de fer revisions ginecològiques però si aquestes són normal allargaran l'interval entre revisions. sentiment_very_satisfied Atenció personalitzada L'atenció que pots rebre en la sanitat pública és normalment correcte però pots trobar-te que no et visiti sempre el mateix metge quan a vegades pots desitjar una atenció més personalitzada. access_time Visites a curt termini Si hi ha molta saturació a la sanitat pública trigaran molt de temps en donar-te visita. Hi ha temes que no poden esperar, com dubtes que pots tenir o quan vols un mètode anticonceptiu segur. Pot ser que desitgis una visita en un termini més curt. bubble_chart

En la revisió ginecològica de la sanitat pública sovint et faran només una citologia. Saps que hi ha exploracions que són rutinàries, com ara l’ecografia ginecològica o la de mama, que poden donar una informació més completa sobre el teu estat de salut.

Des de la Fundació AMIC t’oferim la possibilitat de fer-te una revisió ginecològica completa anual amb ecografia ginecològica a un preu reduït de 125€.

La Fundació AMIC té com a una de les seves finalitats l’atenció reproductiva de les dones. Alguns problemes que afecten a les dones joves com infeccions de transmissió sexuals o embarassos no desitjats, han augmentat de forma significativa en la nostra població en els darrers anys. La millor prevenció és un control periòdic i personalitzat. L’atenció a les dones és fonamental per prevenir problemes que poden afectar la seva salut i la seva capacitat reproductiva. Realitzant aquestes revisions la Fundació redueïx pressió assistencial a la sanitat pública, sovint ja prou saturada.

La Fundació AMIC no té ànim de lucre. Per això pot oferir revisions a un preu tant reduït a les persones que fan una aportació anual.

Slide En què consisteix? La citologia serveix per detectar malalties precancerígenes. S'utilitza un aparell anomenat espèculum. Buscant la màxima comoditat, utilitzarem els de mida especialment petita, adaptats a cada dona. Ecografia ginecològica L'ecografia vaginal permet observa els teus òrgans interns amb gran detall, pots veure l'úter i els ovaris, i saber són normals. Citologia vaginal

Slide FES-TE SOCI DE LA MÉS INFORMACIÓ DESCOBREIX TOTS ELS
AVANTATGES
Formant part de la Fundació AMIC podràs gaudir d'una sèrie de descomptes en els serveis que oferim de ginecologia, obstetricia i reproducció assistida