Slide Una revisió per any La sanitat pública ofereix la possibilitat de fer revisions ginecològiques, però si aquestes són normals t’allargaran l’interval entre revisions i no te les faran cada any. sentiment_very_satisfied Atenció personalitzada L’atenció que pots rebre a la sanitat pública és normalment molt correcte però et pots trobar en què no et visiti sempre el mateix metge quan de vegades pots desitjar una atenció més personalitzada. access_time Visites a curt termini Si hi ha molta saturació a la sanitat pública trigaran molt de temps a donar-te visita. Hi ha temes que no poden esperar, com alguns dubtes que pots tenir o quan vols un mètode anticonceptiu segur. Pot ser que desitgis una visita en un termini més curt. bubble_chart

En la revisió ginecològica de la sanitat pública sovint et faran només una citologia. Saps que hi ha exploracions que són rutinàries, com ara l’ecografia ginecològica o la de mama, que poden donar una informació més completa sobre el teu estat de salut.

Des de la Fundació AMIC t’oferim la possibilitat de fer-te una revisió ginecològica completa anual amb ecografia ginecològica a un preu reduït de 125€.

La Fundació AMIC té com a una de les seves finalitats l’atenció reproductiva de les dones. Alguns problemes que afecten a les dones joves com infeccions de transmissió sexuals o embarassos no desitjats, han augmentat de forma significativa en la nostra població en els darrers anys. La millor prevenció és un control periòdic i personalitzat. L’atenció a les dones és fonamental per prevenir problemes que poden afectar la seva salut i la seva capacitat reproductiva. Realitzant aquestes revisions la Fundació redueïx pressió assistencial a la sanitat pública, sovint ja prou saturada.

La Fundació AMIC no té ànim de lucre. Per això pot oferir revisions a un preu tant reduït a les persones que fan una aportació anual.

Slide En què consisteix? La citologia serveix per detectar malalties infeccioses o precancerígenes. S’utilitza un aparell vaginal anomenat espèculum. Buscant la màxima comoditat utilitzarem els de mida especialment petita, adaptats a cada dona. Ecografia ginecològica L’ecografia vaginal permet observar els teus òrgans interns amb un gran detall, pots veure el teu úter i els teus ovaris i saber si son normals. Citologia vaginal

Slide FES-TE SOCI DE LA MÉS INFORMACIÓ DESCOBREIX TOTS ELS
AVANTATGES
Formant part de la Fundació AMIC podràs gaudir d'una sèrie de descomptes en els serveis que oferim de ginecologia, obstetricia i reproducció assistida