Slide 40€
PREU REDUIT
Abans de les 12 setmanes Si et visites per la sanitat pública la primera ecografia te la programaran cap a les 12 setmanes d’embaràs (es compta des del primer dia de l’última regla) sentiment_very_satisfied Llarga espera Potser et resultarà llarg esperar tant de temps per saber si el teu embaràs és normal o si portes bessons access_time Primeres setmanes Pots tenir petites pèrdues de sang durant les primeres setmanes, que poden ser normals, però que t’angoixen perquè penses que es pot produir un avortament bubble_chart

Des de la Fundació AMIC volem oferir-te la possibilitat de fer una ecografia durant aquest període a un preu reduït de 40€. Una de les finalitats de la Fundació, sense ànim de lucre, és la de complementar l’atenció de la sanitat pública en el seguiment de l’embaràs.

Realitzant aquestes ecografies s’evita que dones que tenen petites pèrdues a l’inici de l’embaràs acudeixin a urgències i sobrecarreguin un servei sovint ja col·lapsat.

Slide Quan venir? Fins a les 11 setmanes, inclosa tota la setmana 10*. Per poder veure un embrió i comprovar si té batec positiu mitjançant ecografia el més idoni són les 7 setmanes, encara que a vegades és possible veure’l durant la setmana 6. *A partir de les 11 setmanes el preu de l'ecografia és de 100€. Si tens cicles més llargs de 28 dies, probablement estaràs de menys temps que el que correspòn a l’última regla; si tens cicles curts probablement hauràs ovulat abans i estaràs d’algun dia més. Pots saber de quantes setmanes estàs amb una prova d’embaràs feta a sang (beta HCG) El sac gestacional, però no l’embrió, s’ha de veure a les 5 setmanes i fins i tot alguns dies abans. Es pot dir per ecografia que hi ha un sac o més d’un però no es pot saber si hi haurà embrió. Pregunta'ns!

Sol·licita hora de visita

Slide Requisits per fer l’ecografia: Saber la data de última regla. Emplenar un petit formulari amb les dades més rellevants. Document acreditatiu. (DNI, Passaport...). S’aconsella que vinguis amb un sol acompanyant. Has de fer el pagament en efectiu. L’ecografia es realitza per via vaginal.