Des de la fundació AMIC hem volgut anar vinculant diferents entitats perquè ofereixin als socis una sèrie d’avantatges.

De moment, hem signat un conveni amb el centre mèdic Dr. Torres Pons en qual les persones que són de la fundació poden obtenir un tracte preferent i descomptes en determinats serveis. Actualment els beneficis que ofereix el centre mèdic Dr. Torres Pons són:

Slide des. 50% des. 50% des. 30% des. 10% Per poder disposar d’aquests avantatges, cal una antiguitat de 6 mesos com a soci o haver abonat una quota equivalent. en la revisió ginecològica anual i en visites addicionals en el forfait de seguiment d’embaràs. en els honoraris mèdics en cas d’intervenció clínica o assistència al part. en tractaments de fertilitat en la tarifa que correspongui a la part de ginecologia. Per les persones que ja realitzen el seguiment de l’embaràs amb el
Dr. Torres s’ofereixen descomptes que poden variar segons el tipus de prova.

Seguim buscant més col·laboradors perquè en el futur puguem oferir als nostres socis de la fundació AMIC molts més  avantatges.

Com fer-se soci?

Slide Omplir i signar el document d'afiliació Es pot distribuir anual, semestral, trimestral o mensualment. *L’aportació realitzada a una fundació es pot deduir de la renda. La quota anual és de 120€* Fer arribar el document personalment o enviar-lo al correu electrònic keyboard_arrow_down keyboard_arrow_down mail